tirsdag den 22. april 2008

Der er hul igennem

Det er fantastisk! - jeg kan modtage et klart signal på min DAP radio.
For et par år siden fik jeg en smuk Henry Kloss DAP radio. Den har siden stået på mit køkkenbord og jeg har dagligt glædet mig over det smukke design. Og det er så også den funktion den har haft i de sidste par år. For her hvor jeg bor kunne vi ikke modtage DAP signal! Engang imellem på en god dag og hvis radioen stod midt på køkkenbordet og der ikke var nogle trådløse netvært tilsluttet osv. osv. ja så kunne jeg måske fange et svagt signal. Men der har ikke været mange af disse dage! Før nu, det er fantastisk - DAP signalet er klart og radio kan stå på sin plads og alligevel udsende smuk, klar lyd.
YES efter flere år hvor den blot har været til pynt, kommer den nu endelig til nytte. Så nu skal der høres radio. Der er mange forskellige DAP kanaler der skal afprøves. Se det er sød musik i mine ører.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der er nemlig mange spændende DAB-kanaler at lytte til, det er smart. Og jeg tror også, der er noget for enhver smag. Vi har en Henry Kloss FM/AM radio, deres ting er bare så smukke i designet.

johanne sagde ...

Hvor er det dejligt for dig. Jeg kunne også ønske mig en DAB-radio....hvis vi altså bare kunne fange signalet her, hvilket vi ikke kan!

lifeondyssen sagde ...

Fantastisk .. så kan der danses mens der laves mad :-)