tirsdag den 8. april 2008

Hilsen fra fortiden

Da jeg kom hjem idag lå en kuvert på bordet, skriften genkendte jeg straks, en tidligere medarbejder havde sendt mig en hilsen. Det er flere år siden vores veje skiltes, men hun tog initiativ til kontakt igen. Hvor var det skønt, jeg blev virkelig rørt og sendte hende straks en mail med mit telefonnummer. Hun ringede og vi har netop talt sammen i knap 1 time. Jeg er glad, rørt og jublende. Hvor var det dejligt, at høre hendes stemme. Vi har meget til fælles, det har jeg altid vidst. Desværre var vi på daværende tidspunkt ikke i stand til, at holde kontakten vedlige, men nu er den genetableret og den skal vedligeholdes og plejes. For vi gør hinanden godt!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder som en rigtig god oplevelse. Det må virkelig være skønt at få genoprettet kontakten :-)

Bambi72 sagde ...

Ihh hvor lyder det dog lækkert... Tillykke med det :-D

Marianne sagde ...

Hvor er det godt at høre :-)

Anonym sagde ...

se det er venskab på højeste plan...godt I fik fat på hinanden igen :-)

Unknown sagde ...

Det er så dejligt at høre!
Tænk hvordan hun lige fik ændret din dag :-)

lifeondyssen sagde ...

Det findes ikke noget bedre end når gammel venskaber dukker op igen :-)